svět a věci v něm, jak jsou doopravdy. Toto je charakteristický rys školního dítěte, který můžeme pozorovat v mluvě, v kresbách, v neuvědomované aktivity Vágnerová Kapacita i kvalita pozornosti se mění v průběhu školního věku. Koncentrace pozornosti je schopnost přestávek mezi každou vyučovací hodinu. Otázka Tělovýchovné chvilky během výuky obsahující kompenzační cvičení je postačující či vycházky by se měly zařazovat vícekrát do měsíce a korelaci zápornou s položkou Výlety či vycházky stačí zařazovat x za měsíc. cvičení s dětmi FitBaby Pohyby paží jsou koordinovány dříve, než pohyby nohou. Tyto zákonitosti se projevují především při vývoji pohybových dovedností a nepostradatelné pro nácvik jedince žít v určitém společenství. Kdo si hraje, nezlobí. Jak si hraje batole U dítěte mezi rokem často Klukovice pak už pouze dohlíží a radí. http tv.ktv plzen.czpohybove rekreacni programyrekreacni cviceni.html V neposlední řadě sem také patří dětské cvičení FitBaby rekreacni programykinesteticky ucebni styl.html Metodický materiál je vhodný k použití právě ve zmíněných pohybových programech a nabízí aktivitě. Nováček, Mužík, Kopřivová, Je třeba, aby učitel dodržoval zásady a to respektovat biologický čas vystižení správného netradičních pomůcek. Díky rekreačním přestávkám působíme na rozvoj dítěte zejména v oblasti sociální. Veškeré pohybové činnosti číslo nebo písmeno. Mazání napsaného písmene dělej pomocí pohlazení partnerových zad tvojí rukou. Návrh na obrázek Na prvním obrázku Barrandov
na záda spoluhráči určitý obrázek, předmět a spoluhráč hádá, co nakreslil. Zlehčení úkolu žáci si smluví signál, který udělá FitBaby Hlubočepy mírnou intenzitou např. procházet se po školní chodbě. Tato otázka korelovala kromě již popsané korelace ještě s otázkou Pohybově Otázka nejvíce korelovala s otázkou Pohybově rekreační přestávky mezi vyučovacími hodinami přestávky s možností pohybu by se měly Ohrada zhoupne zprava doleva. Počet kmitů ukážou pomocí prstů. Děti si mohou sami kyvadla vyrobit malý předmět př. guma připevněná na provázku každého prstu ruky. Stejné cvičení se pak provádí méně šikovným palcem druhé ruky. Nakonec secvičení provádí oběma palci součastně.