dablice
dnešní doby, a umožňuje nám zkvalitnit průběh našeho života. Záleží na každém u nás, zda se pohybové aktivitě bude věnovat či nikoli. Děti však nemají možnost samy zjistit, jak je pohybová aktivita přínosná pro jejich dosavadní i budoucí život. Proto by se právě dětem měla věnovat zvýšená pozornost. Je tedy úkolem dnešní společnosti, vést děti k pohybu již od útlého věku. V zájmu dospělých cvičení pro děti Ďáblice by mělo být především zlepšit podmínky pohybového vyžití pro děti a pomoci jim tak nalézt kladný vztah k pohybové aktivitě. Myslíme si, že zejména rodiče a škola můžou nejvíce působit na děti a přijatelnou formou podat pozitivní vliv pohybu na jejich vývoj. Dosáhnout Ďáblicích cvičením dětí toho, aby se stal pohyb přirozenou součástí jejich života. Měli bychom se zamyslet nad tím, v čem je problém, pokud se děti odmítají Ládví věnovat pohybové aktivitě. Důvodů může být mnoho, nedostatek sportovišť, jiné zájmy, ale i špatná předchozí zkušenost s pohybem. Jistě jde najít způsob, jak je k pohybu motivovat a zpříjemnit jim chvíle strávené v tělocvičně, na hřišti nebo v přírodě. Právě proto jsem si vybrala toto téma bakalářské práce. Naším cílem bylo, vytvořit pestrý pohybový program, při kterém budou mít radost z pohybu. Cíl jsme splnili a uvedli zde několik her a nápadů, které bychom mohli použít právě při práci s dětmi mladšího školního věku.Pohybem se mohu přiblížit svým myšlenkám, snům, vnitřním obrazům, naučit se je chápat a sdělovat ostatním. Pohybem se uvolňuje Praha 18
radost, energie, tok myšlenek, které mohu využít k zpestření všedního dne, k barvitosti života. Pohybovat se znamená jít po cestě, která vede k přijímání sebe sama takového, jaký jsem Marie Claude Bovary in Adamírová, Téma své bakalářské práce Využití psychomotorických kadeřnickými salony Prahou 8 Ďáblicemi