sociálního prostředí, pohoda organizačního prostředí, smysluplnost, možnost výběru, přiměřenost, spoluúčast a spolupráce, Křižíkova motivující hodnocení škola model demokratického společenství, škola kulturní a vzdělávací středisko obce. Havlínová, Projekt Týdny Florenc zdraví vychází z německého projektu Gesundheitswochen in der Grundschule. Projekt je uskutečňován dvakrát ve školním roce. Děti, učitelé i rodiče si zvolí ústřední téma týdne a po celou dobu vyučovacího procesu jsou propojovány zdravotně orientované činnosti s činnostmi cvič dítětem Křižíkovu pohybovými. Pohybová aktivita tvoří jakýsi základ tohoto projektu. Děti se při něm učí novým dovednostem, návykům a postojům ke zdravému životnímu stylu. Brůžková, Kalman, Hamřík a Pavelka uvádějí doporučení pro podporu pohybové aktivity dětí a mládeže o přimějme děti k tomu, aby omezily sedavý způsob trávení volného času, o pokusme se zvýšit počet hodin tělesné výchovy a kroužků zaměřených na pohybové aktivity, o podporujme školy, sportovní organizace a volnočasové sektory, aby zvyšovaly účast dětí v pohybových aktivitách, o vytvořme bezpečnější cesty do škol a zaměstnání pro chodce i cyklisty, o snažme se zlepšit vztahy mezi školou a obcí. Křižíkově cvičit dítěte Model pohybové aktivity dětí mladšího školního věku Jak by tedy měl vypadat model pohybové aktivity dětí mladšího školního věku To se pokusíme popsat v této kapitole s ohledem na odborná doporučení týkající se objemu a intenzity pohybových aktivit dětí mladšího
školního věku. Někteří odborníci požadují, aby minimální čas strávený pohybovými aktivitami nízké intenzity byl denně alespoň minut. S tímto doporučením však nemůžeme souhlasit, protože je naprosto nedostačující. Hodinu pohybových aktivit nízké intenzity, mezi cvičilo dětem Křižíkově které patří chůze, jednoduché práce doma, vycházka se psem apod., obsáhne během dne snad každé dítě, přesto výzkumy ukazují, že mzdové účetnictvím Praha 8 Křižíkova